Sunday, March 26, 2006

The last balkan nightkiss))) )) )

Vandaag zal ik in Belgenland arriveren, langzaam dringt tot mij door wanneer ik deze woorden typ. Hoe mijn lijf vol Balkanbloed, nog zal nazinderen in fucking Flanders.
Daarnet nog "Tanjiraca" (a grilled Serbian meatdish)op het terras van Dragans'appartement overlooking de Donau aan de rand van Belgrade, Samen met Andrija,Ilona,Mira,Biljana and Ivana en... Slivovic. Straks Airport Charleroi, het landen zal pijn doen, Al deze lieve mensen van Agron met de smokkelmercedes uit St-Niklaas en mijn eerste Albanese nacht bij Ledas'ouders,Nezim en Rasim uit Durres over het Albanese bergland van Miri,Marena,Ramadan,Roland en zovele anderen tot hier bij Andrija in Belgrado en verder tot bij jullie lieve vrienden.
Ik kom NU!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home