Saturday, March 11, 2006

Partizani Pogradec

Gisteren ben ik aangekomen in Pogradec, gelegen aan het meer Ohrid, met Macedonie aan de overkant. Minder volk dan toen we hier tijdens de zomer waren, maar ik geniet. Wonderwel gemakkelijk vond ik het huis van de schilder Thomaq Angjele in de Rruga januari 11. Bij toeval hadden we hem hier ontmoet aan de rand van het oude deel van Pogradec. De oprukkende appartementen buiten beschouwing gelaten. Zijn dochter verwelkomde mij wat verward, haar mama was ziek, toch ik voelde de thuiskomst hier als nooit te voren. Zeker omdat Marena de wondere penseelstreken van haar vader erfde, en we voer te over hadden om praten. Hyperrealisme, Fuck Americana,hier en daar van die vlaggen...
Soso I do more later at night, up to moutains following 2 donkeys this morning i felt one of them.
Greetings and Love from Koen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home