Saturday, February 25, 2006

Raki e poule

Morgen vertrek ik met een vriend van Nesim richting Berat, waar ik bij Fioris'nonkel zal blijven. Fiori woont in Ledeberg en is in Berat geboren. Gezellig klein is de wereld, als is hij niet in balans en zeker hier niet, de blauwe zee beukt hard tegen de kade, tot zijn terassen blank komen te staan en we van steen naar steen ons een weg banen naar de stad.
Vanmorgen in het cafe tegenover het treinstation, militairen en raki, ik weet zeker dat ik meer zal zien dan mijn fotocamera, misschien is mijn drang niet groot genoeg dit allemaal vast te leggen, en laat ik mij meer vervoeren door de romantiek van het oude amfitheater. Ik weet hoeveel geluk ik heb hier zomaar te mogen zijn. En daarom ook soms ook niet altijd te weten wat mijn opdracht is. Een Geheime Opdracht. Une jam skaj spion.Ik ben geen spion, alhoewel...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home